Hameet mittojen mukaan

143,00  sis. Alv. 24%

Verkkokurssi, jolla opit piirtämään hameen peruskaavan mittojen mukaan.
Opit myös sovittamaan ja korjaamaan peruskaavaa vastaamaan vartalon muotoa ja asentoa.

Tämän lisäksi opit kuosittelemaan peruskaavasta erityyppisiä hameita.
Lisäksi saat ohjeistusta hameen ompelun eri vaiheisiin.

Kurssimaksu sisältää kurssivideoiden katsomisen sekä osittain tulostettavat ja tallennettavat ohjeet.
Lisäksi hintaan sisältyy henkilökohtainen ohjaus ja neuvonta sekä kurssilaisten oma keskustelukanava.

Kurssiaika on 2 kk ja pääset katsomaan materiaalia vielä 3 kk kurssin jälkeen.

Kurssi sopii erityisesti aloitteleville kaavoittajille, koska hameesta on helppo lähteä opettelemaan kaavoituksen maailmaa.
Aikaisempaa kokemusta ei siis tarvita, koska opit kurssilla.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Saat maksamisen jälkeen kurssipostia sähköpostiisi, jossa saat kuitin maksustasi sekä kirjautumislinkit kurssille. Tarkista siis että sähköpostiosoitteesi on oikein!

Jos haluat käyttää Smartum, Edenred tai E-passi kulttuuriseteleitä, löydät kurssin mobiilisovelluksella nimellä Kaavakoulun verkkokurssit.

Maksun jälkeen lähetä kuitti silja@kaavakoulu.fi, saat tunnukset kurssille sähköpostiisi.

Katso kurssin tarkempi sisältö täältä.

Osasto: